جدیدترین کدهای موزیک برای وبلاگ

else { rdi.style.width="77%"; ldi.style.display=""; } }
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
   RSS  Atom  |   خانه |   شناسنامه |   پست الکترونیک |  پارسی بلاگ | یــــاهـو
اوقات شرعی

رد پا فانی و رد عشق سوزنده تر از هر آتش !

تنها م ن ز ا ر (شنبه 87/11/5 ساعت 3:8 عصر)

                              

   

بذار حس کنم توی تاریکی تویی که راه بهشت رو بلدی

بذار حس کنم توی این شهر غریب تو فقط به ریش? ما نزدی

بذار حس کنم من تشنه ی عشق یک قدم مونده به دریا برسم

بذار حس کنم من شکست پشت شب یک قدم مونده به فردا برسم

خوب به دامت افتام

دل به خوب یاری دادم

بد جوری خاطر خواتم

تا قیامت باهاتم



  • کلمات کلیدی :
  • نویسنده: فرشته تنها

  • نظرات دیگران ( )


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    برای تو می نویسم
    دل ... م ی ل ر زد
    تنها م ن ز ا ر
    من نیز تنهایم
    شهید کربلا حسین
    [عناوین آرشیوشده]
  •   بازدیدهای این وبلاگ
  • امروز: 7 بازدید
    بازدید دیروز: 6
    کل بازدیدها: 8605 بازدید
  •   پیوندهای روزانه
  •   درباره من
  •   لوگوی وبلاگ من
  • رد پا   فانی و رد عشق  سوزنده تر  از هر  آتش !
  •   مطالب بایگانی شده
  •   اشتراک در خبرنامه
  •  

  •  لینک دوستان من

  •   آهنگ وبلاگ من